Golfturneringen Gug Masters

Golfturneringen Gug Masters har siden først i 2010'erne været et fast årligt indslag med enkelte afvigelser. Turneringen afvikles normalt i august-september måned.

Turneringen er for alle tidligere og nuværende spillere, ledere og trænere i Gug Boldklub, der er registrerede golfspillere. Turneringen afvikles vanligvis på Ørnehøj Golfklubs smukke og udfordrende golfbane tæt ved Gistrup.

Alle med et max. handicap på 36 er inviteret og turneringen afvikles som holdmatch, stableford og individuelt.

Arrangementet afsluttes med spisning, præmieuddeling i Restaurant Ørnereden.

Overskuddet fra turneringen går ubeskåret til Gug Boldklubs ungdomsafdeling.

Kontaktpersoner er Allan Hübertz (hybertz.allan@jubii.dk), Bjarne Fosnæs (fosnaes@stofanet.dk) og Finn Olsen (pudseren@olsen.mail.dk).

Hold øje med
www.gugboldklub.dk og Gug Boldklubs facebookside, hvor mere information om årets turnering offentliggøres.