25 juli 2024

Kom til Gade- og Firmaturnering i Gug den 6/9

Så er det igen tid til den årlige holdturnering i Gug Boldklub! I år har vi besluttet at udvide konceptet og sprede fodboldglæden endnu mere.

24 juli 2024

Emil Adelborg til AaB i ny stilling

AaB Akademiet opruster klubsamarbejdet med vores egen børneudviklingstræner Emil Adelborg, som ansættes i en helt ny stilling.

08 juli 2024

Gug Footballcamp slår rekord – igen

Gug Footballcamp får fin omtale på det lokale medie aalborg.nu. Selvom skoleferien er godt i gang har banerne på Gug Stadion bestemt ikke stået ubenyttet hen de seneste dage.

04 juli 2024

Gug BK mod Hobro i pokalturneringen

Torsdag var der lodtrækning til Oddset Cuppen, og her blev der lagt i kakkelovnen til en stor kamp.

03 juli 2024

Bliv ungdomstræner i Gug BK

Gug Boldklub søger cheftrænere til vores kommende U14 drenge og U17 drenge.

30 juni 2024

Hjælpere til Gugløbet søges

Der er brug for vejvisere/trafikvagter, cyklister til at køre i front, og mange andre.

29 juni 2024

For golfspillere: Deltag i Gug Masters

Golf med fodboldvennerne. Golfturnering for nuværende og tidligere spillere og trænere i Gug Boldklub.

28 juni 2024

Gug Footballcamp - Nu går det løs

Mandag den 1/7 går årets Gug Footballcamp i gang og vi glæder os enormt til at tage imod over 300 spillere – det bliver en fodboldfest!

24 juni 2024

JS: Nederlag i tæt kamp til oprykkerne

Vi var i store dele af kampen bedst med bolden, men Løgstør kom godt afsted i deres kontra.

19 juni 2024

SGO 59+: Der var mandefald, stort mandefald

Et tordenvejr blev med ét (lyn)slag ændret til et dejligt varmt sommervejr til SGO's kamp mod Nørresundby FB.

19 juni 2024

Glæd dig til Vennernes Dag i august

Kom og få nogle hyggelige timer med familie og venner. Vi byder nu igen velkommen til en festlig dag på stadion den 17/8.

18 juni 2024

JS: Hattrick af Frederik Olsen i pokalen

Gug BK kom godt fra start på trods af kraftig modvind. Spillerne tog ansvar for bolden ved både at være kontrollerende i boldomgang og ved at presse højt.