Indmeldelse og kontingent

Kontingentsatser / betaling af kontingent

På siden herunder finder du Gug BK's kontingentsatser angivet som halvårlige ydelser.

Gug Boldklubs medlemskartotek og alle kontingenter administreres via DBUnet.

Du kan på siden herunder se kontingentsatser og betale din første kontingentrate. Find din afdeling nedenfor og klik 'Indmeldelse / kontingent' og følg anvisningerne på skærmen.

Hvis du allerede er medlem af Gug Boldklub, vil der automatisk blive tilsendt en mail med et betalingslink, når det er tid til at betale kontingent. Hvis du skal indmeldes, vil den første kontingentopkrævning blive lavet i forbindelse med indmeldelsen.

Indmeldelse / udmeldelse

Du kan på siden herunder via DBUnet indmelde dig i Gug BK. Find din afdeling nedenfor og klik 'Indmeldelse / kontingent' og følg anvisningerne på skærmen. Den første kontingentopkrævning vil blive lavet i forbindelse med indmeldelsen.

Udmeldelse af Gug BK foregår altid ved henvendelse til klubbens kasserer eller din afdelingsleder.

Eventuelle spørgsmål bedes rettet til klubbens kasserer:
Claus Boldreel Madsen
gbkasserer@gmail.com / t. 22793055
(Bemærk: Træffetider mandag + onsdag fra kl. 17.00)

Afdelinger