Gug Boldklubs Venner

Bliv ven med Gug Boldklub -
Meld dig ind i Gug Boldklubs Venner

Send os en mail derom, så går resten af sig selv. Og ..........hvis du vil vide mere, så læs blot videre.

Måske har du tidligere været aktiv i klubben - som spiller eller leder? Måske kun som tilskuer til en af de tusindvis af kampe, der er spillet på det dejlige Gug Stadion? Eller måske har du deltaget i den årlige byfest - på en eller anden måde? Der kan være mange gode  grunde… eller måske kun den ganske enkle… lysten til at støtte en god klub i lokalsamfundet Gug.

Hvem er vi?

Det er - som det jo sige på nudansk - et godt spørgsmål. Vi er faktisk "en blandet landhandel" (af de typer der er nævnt ovenfor) … ca. 100 af slagsen. Og vi kan sagtens (også som det siges nu om dage) være flere. Fælles for os, der "trækker i trådene", er at vi - i forhold til tidligere - ønsker at være med i Gug boldklub på en anderledes måde... altså lidt uden for hverdagens leg med "den sjove lille runde bold".

Tilbage i de glade halvfjerdsere besluttede nogle gode venner af fodboldklubben, at der skulle oprettes en venneklub. Og det blev så til… Gug Boldklubs Venner.

Hvad laver vi?

Som de fleste andre foreninger har vi også nogle vedtægter, som fortæller, om de "spilleregler" vi formelt har vedtaget - og lavet lidt om på "hen ad vejen" på den årlige - hyggelige - generalforsamling, hvor vi f.eks. får gule ærter. Vedtægter er jo næsten kun for "jurister", så her på stedet vil vi hellere give nogle eksempler - fra det praktiske arbejde i Gug Boldklubs Venner. Under den årlige byfest har vi f.eks. fornøjelsen af at have tombolavognen - både med anskaffelser af gevinster og bortsalget af lodder. Vores årlige julekalender har du sikkert købt - indtil flere gange. Også her står vi bag.
Sidst - men ikke mindst - er det værd at nævne, at vi yder økonomiske bidrag til de sportslige aktiviteter; f.eks. til stævner eller rejser (læs mere om muligheden for tilskud lige her).

Jo, der er gang i den, når Gug Boldklubs Venner er på banen.

Hvordan bliver jeg medlem?

Det er meget nemt - ring til en fra bestyrelsen eller send os en mail. Du vil herefter få information fra os, f.eks. når vi skal i gang med et arrangement. Her kan vi medlemmer - efter eget ønske, naturligvis - deltage med en indsats, der passer os hver især… men HUSK, at det er helt frivilligt.

Det koster kun den beskedne sum af kr. 150 om året.

Vi glæder os til at byde dig velkommen i Gug Boldklubs Venner - klubben bag gode initiativer til gavn og glæde for ungdommen i vores lokalsamfund.

Hvem styrer venneklubben?

Vores nuværende bestyrelse er alle "gamle" kendinge i klublivet - f.eks. som tidligere bestyrelsesmedlemmer, trænere og/eller holdledere… så de kender klubben indefra.

Her er navnene, så tøv ikke, hvis du ønsker flere oplysninger om venneklubben:

Bestyrelse

Jørn Axelsen