Champions League-dag afholdt med stor succes

Atletico Madrid, Dortmund, Liverpool og AC Milan var nogle af de hold, der deltog i Gug Boldklubs Champions League dag for op mod 100 spillere fra vores U10-U12 afdelinger.
Børne/ungdomsudviklingstræner Emil Adelborg havde endnu engang disket op med et arrangement som sent vil gå i glemmebogen for vores piger og drenge fra årgangene 2011-2013.
Der blev spillet en intern Champions League turnering, hvor der blevet gået til den, som var det finalen, der skulle spilles. Der var smil på læben, og masser af kampgejst og gåpå-mod fra vores unge fodboldspillere. Der blev udråbt tre vindere, som kunne lade sig hylde med præmier overrakt af klubbens officials.

Efterfølgende var der saftevand, slik, hygge og socialt samvær på loftet af klubhuset samt lækre sandwich leveret af Nadias.

Tak til alle deltagerne for endnu engang at være med til at afholde et meget succesfuldt event.