Er du klar til at spille i Barca-striber?

Af Torben Uttrup.

Er du klar til at spille i Barca-striberne i Gug Boldklub?

Vi er en klub, som meget gerne vil rumme alle niveauer både på og udenfor banen. Så har du årevis af erfaring med brændte chancer, eller er kendt for en forrygende glidende tackling eller bare er verdens bedste holdkammerat, så er Gug Boldklub din næste fodbolddestination.

Vi har hold på flere niveauer på både herre- og damesiden.
I herrer-rækkerne har vi et JS2-hold, Serie 3, Serie 4 og Serie 6.
I dame-rækkerne har vi et ny-oprykket JS-hold og et hold i Serie 2

Alle vores seniorhold træner tirsdag og torsdag i tidsrummet kl. 19.00-20.30 og der er allerede gang i træningsbanerne, så er du ny spiller er du meget velkommen på banerne.

Det betyder meget for os, at der er et stærkt og tæt sammenhold på tværs af seniorholdene og med vores 2 U-19-hold, som spiller i Liga 2 og 3 her i efteråret. Vi gør meget ud af, at de unge spillere skal føle sig velkomne og godt tilpas med livet som seniorspiller – så vi tager også gerne imod dig, som har brug for luftforandring eller bare en god start som seniorspiller.

Derudover tilbyder vi et unikt koncept omkring vores kampafvikling som vi kalder ”Matchday”, hvor vi samler flere kampe på samme dag og skaber god stemning med salg af pølser, øl og andre lækkerier. Det giver masser af folk på lægterne og god stemning omkring vores kampafvikling (se mere i denne video).
Derudover ynder vi at lave mange fællesarrangementer på tværs af alle vores hold, såsom fællesspisninger, opstarts- og afslutningsfester, hvor vi træner vores 3. halvleg.

Har alle disse informationer vakt din interesse, så vil du kunne finde kontaktoplysninger for de enkelte hold [ her ] - Eller tag fat i vores seniorformand Jonas Jensbye (t. 41180910).

Vi håber at se dig i vores klub og vi vil være klar til at tage godt imod dig.

Opslaget må meget gerne deles!