Er du klubbens nye kasserer?

Da vores nuværende kasserer stopper ved generalforsamlingen den 26. februar, søger vi en ny kasserer.

Kasseren er i tæt samarbejde med DBU omkring administration omkring klubbens økonomi og medlemmer. En del opgaver er udliciteret til DBU, og i samarbejde med vores inspektør varetages medlemsregistreringerne. Som kasserer bliver du en del af Gug Boldklubs bestyrelse, med hovedansvaret for økonomi og medlemmer. Vi har søgt sparring hos DBU, således de kan hjælpe os med nogle opgaver, så ikke tidsforbruget bliver for stort.

Har du lyst til at blive en del af en klub i rivende udvikling både sportsligt og socialt er muligheden der nu.

Kunne dette have interesse eller er der spørgsmål til arbejdsopgaver mm, er du meget velkommen til at henvende dig til nuværende kasserer Maria V. Knøss på t: 22439674 eller gbkasserer@gmail.com, gerne snarest muligt.