Et godt tilbud - Træning i LOOP Fitness

LOOP Fitness - der er sponsor i Gug Boldklub - er baseret på et unikt koncept og en anderledes tilgang til fitness.

Hos os er der plads til alle, og vores mål er at skabe et afslappende og rummeligt træningsmiljø, hvor vores medlemmer kan få kroppen til at arbejde, mens hovedet slapper af. Derfor er vores mantra: slap af og træn.

Vi er overbeviste om, at træning ikke behøver at være kompliceret og uoverskueligt. Det kan faktisk være overraskende simpelt, effektivt og afslappende.

Vi har fokus på, at du skal have en god oplevelse med din træning samtidig med, at du ser og mærker resultaterne på din krop. LOOP er for alle – alle træningsniveauer, alle kropsformer og alle aldre. Det vigtigste er, at din træning passer til dig, så du får en god oplevelse.;