Flot bonus fra Carinas Køreskole i Gug

Gug Boldklub og Carinas Køreskole har et samarbejde, hvor Carinas Køreskole donerer 250 DKK til Gug Boldklub, hver gang et af klubbens medlemmer tager kørekort hos hende. Dette samarbejde har det seneste år givet en bonus på hele 2750 DKK, da 11 af vore unge drenge og piger har taget kørekort hos Carinas Køreskole.

Carinas Køreskole kører derudover med et tilbud, hvor der gives en gratis køretime, hvis man tager en ven med til køreskolen. En ordning der har været en stor succes blandt Gug Boldklubs medlemmer.

På billedet ses nogle af de unge spillere, som har taget kørekort hos Carinas Køreskole.

Der skal lyde en stor TAK til de medlemmer, som har valgt at støtte op om vores sponsorer, der på den måde støtter endnu mere op omkring os i Gug Boldklub.