Førsteholdsstatistik: Kaalbye er nu i top 10

Årets spillerstatistik for antal spillede førsteholdskampe gennem historien er nu klar. Som vanligt er det tidligere formand og bestyrelsesmedlem, nuværende veteranspiller mv., Henrik Schnoor, der har haft regnemaskinen fremme. Henrik Schnoor er i øvrigt godt nok gammel Gug-dreng , men har aldrig spillet førsteholdbold i den stribede Gug trøje. Schnoor gjorde sig mest i Aalborg Chang og Vejgaard B i sin storhedstid.

I førerfeltets top 10 ligger stadig en række af de gamle koryfæer. Målmand René Köpfli holder skansen som nummer 1 med 318 kampe. Goalgetter Flemming Lyngø (209), forsvarsbolværk Jan Skousbøl (180), æresmedlem Claus Willadsen (178) og Michael Larsen (166) er de andre. Semikoryfæ Søren Mortensen, der jo netop er aftrådt som andetholdstræner, er også deroppe med 167 kampe.

Af de stadig aktive findes Simon Brix Frederiksen (294) (foto herover), Lasse Skov (180), Jesper Amstrup (179) og Andreas Kaalbye (165).

[ Se statistikken her ].