GUG BOLDKLUBS VENNER
I henhold til vedtægternes § 5 – indkaldes hermed til ordinær generalforsamling i klubhuset, Gammel Vissevej 26, 9210 Aalborg SØ:
Mandag den 17. marts 2025 kl. 19.00
Dagsorden:
1) Valg af dirigent.
2) Formandens beretning.
3) Forelæggelse af regnskab.
4) Indkomne forslag.
5) Fastsættelse af kontingent. Bestyrelsen foreslår uændret kr. 150.
6) Valg.
Kasserer: Maria V.Knøss – modtager genvalg
Valg af bestyrelsesmedlemmer, Willy Pedersen modtager ikke genvalg.
Valg af suppleanter.
2 revisorer/bilagskontrollanter.
1 revisor/bilagskontrollant suppleant.
7) Eventuelt.
Stemmeret kan kun udøves ved personligt fremmøde. Man kan igen i år invitere en bekendt med til "årets højdepunkt". Hvert husstands medlemskab har en stemme (flere må gerne møde frem), ikke-medlemmer deltager uden stemmeret.
Medlemmer i restance har ikke stemmeret.
Forslag, der ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal være bestyrelsen i hænde senest 14 dage før generalforsamlingen.
____________
Traditionen fortsætter.
Efter generalforsamlingen indbydes der til en hyggelig 3. Halvleg – go´gammeldaws komsammen. Med spisning og tilhørende drikkevarer. Under dette usædvanligt gode sociale samvær er der mulighed for kortspil – rafling – etc.
Af hensyn til arrangementet beder vi dig venligst om at slå på tråden med bindende tilmelding til: Benny Nygaard ( t. 28868432 eller via e-mail: benny.gug@outlook.dk, senest den 10. marts 2025.
_____________
Nyheder og generalforsamlingsindkaldelser udsendes nu elektronisk. Hvis vi endnu ikke har fået din e-mail-adresse, så send os den lige. Så kan vi jo nemmere ”få fat i hinanden”.
Med venlig hilsen
Bestyrelsen