Generalforsamling i Gug Boldklubs Venner er udsat

Som det bl.a. allerede kunne ses i Gug Boldklubs klubblad nr. 2, som udkom i december sidste år, har det været planlagt at gennemføre den årlige generalforsamling mandag den 22. marts 2021 kl. 19.
I Vennernes gældende vedtægter står der – i paragraf 5 – at den ordinære generalforsamling årligt skal holdes i februar eller marts.

Men – som alle ved – er vi p.t. underkastet ”højere magter”, der forbyder større forsamlinger.
Selv om den årlige generalforsamling ikke kan betegnes som et tilløbsstykke, er der dog tradition for, at en lille snes gode folk møder op til begivenheden.
Og dette er desværre lidt for mange – efter de nuværende restriktioner i forhold til at være tæt samlet.

Bestyrelsen for Gug Boldklubs Venner har derfor på sit seneste bestyrelsesmøde - mandag den 22. februar - besluttet at udsætte den årlige generalforsamling på ubestemt tid.
Det er imidlertid også aftalt, at vi planlægger generalforsamlingen gennemført snarest muligt, når ”de højre magter” åbner mulighed derfor – og i øvrigt tilsvarende, som Gug Boldklub har valgt at gøre det.

Fortvivl dog ikke, for - som det også fremgår af vedtægternes paragraf 5 – vil konkret indkaldelse til generalforsamlingen blive foretaget på behørig vis - både her på hjemmesiden samt ved opslag i klubhuset.