Glæd dig til årets Gade- og Firmaturnering i Gug

Så er det nu, du skal samle gaden eller din virksomhed til den sjoveste og hyggeligste event i Gug Boldklub.

Fredag den 2. september kan du deltage i vores nye Gade – og Firmaturnering.

Arrangementet starter kl. 17.00. Der spilles på 6 baner omkring klubhuset.

Tilmeld din gade eller virksomhed og bliv ét af max 30 hold der deltager om fede og sjove præmier.
Kom gerne i hjemmelavede holdtrøjer eller bestil jeres spillesæt hos Sport24 Teamsport Aalborg.
Vi har dog overtræksveste klar!

Regler:
• Alle hold får minimum 4 kampe a 15 min varighed samt en hyggelig eventbox fra MUMS. Der skal altid være begge køn på banen. Børn under 12 år kan desværre ikke deltage. Der må gerne tilmeldes flere end ét hold pr. gade/virksomhed. • Holdet skal bestå af 10 personer - både mænd og kvinder. • Vi spiller på 8 mands baner med 7 spillere og 1 målmand på banen af gangen. Der må anvendes fodbold støvler og vi anbefaler brug af benskinner. Samtidig henviser vi til et hensyn omkring fysiske - og fodbold mæssige forskelle.

Vi tilbyder følgende for 1.400 kr:
• Tilmelding af hold på max. 10 personer • Eventbox fra MUMS med 10 lækre valgfrie sandwich og 10 poser MUMS Mega Chips • 6 toptrimmede baner • Minimum 4 kampe pr. hold • Hyggelige indslag og spurtpræmier • Præmie til bedste opbakning - SparNord konkurrence • Mulighed for køb af drikkevarer (øl/vand) • Foregår på eventområdet inde og udeareal incl bespisningsområder • Musik og hygge

Deadline for tilmelding: Onsdag den 24. august.
Tilmelding foregår på mail: inspektoer@gugboldklub.dk med registreret betaling og gadenavn/firmanavn på mobilepay 65847.
Ved denne betaling og registrering er både turneringstilmelding og Eventbox betalt. Eventboxen skal sammensættes og forudbestilles hos MUMS, ved at angive gadenavn/firmanavn samt indhold af valg af sandwich. Boxen udleveres på dagen i Gug Boldklub. Der kan købes drikkevarer under eventen.

SE OGSÅ FLYER LIGE HER  ]