God nyhed: U19 herrer er tilbage!

Af næstformand Jonas Jensbye.

En god sommernyhed: U19 herrer er tilbage i Gug Boldklub efter ferien og dialog med træneremne pågår.

Efter godt et år uden et U19-hold i Gug Boldklub, så er vi glade for, at vi igen får U19-bold at se i efterårssæsonen på anlægget. Årgang 2003 har altid været en fin ungdomsårgang i Gug Boldklub, men mange spillere har det seneste år været væk på efterskole, nogle har prøvet kræfter med seniorfodbold og andre har holdt en pause. Nu er spillerne imidlertid klar til igen at give fodbolden et ordentligt spark i fællesskab – og det gode kammeratskab blandt drengene skal nok hurtigt igen vise sin store styrke. Der er også fint talent hos mange af spillerne, som vi glæder os til at byde velkommen i seniorafdelingen.

På den måde er vi glade for at fødekæden til seniorholdene igen er etableret, og dette samtidig med at vi kan stille fem seniorhold i efteråret, hvor vi har hold i Jyllandsserien, serie 2, serie 4, serie 6 samt vores stærke 7-mandshold. Fødekæden på damesiden tegner også lovende, hvor vi i efteråret har et 8-mands U18-pigehold samt vores serie 2-kvindehold.

Jagten er gået ind på en dygtig U19-træner, der skal kunne matche spillernes energi og ambitionsniveau. Vi har sonderet mulige emner og nu er i dialog med et kvalificeret emne til posten, så vi håber inden længe at kunne melde noget ud omkring trænerposten.

Vi ønsker alle spillere og forældre omkring holdet en god sommer – og glæder os til at byde spillerne velkommen tilbage på et spillermøde i starten af august. Indtil da må det glade budskab gerne spredes – U19 er tilbage i Gug Boldklub!

Forza Gug BK!