Gug BK nu en del af FNF

I efteråret 2017 gik de tre nordjyske licensklubber Hjørring IF, Hobro IK og AaB sammen, og dannede et nyt talent- og klubsamarbejde under navnet Fælles Nordjysk Fodboldsamarbejde.

Grundstenen i starten af projektet var de tre tildelte Topcentre fra DBU, og dette blev hurtigt udvidet til et samlet samarbejde om talentudviklingen af nordjyske U10-U12 drengespillere med overdragelse af den tidligere AaB Talentskole til i FNF-regi under det nye navn Talent- & Teknikskole.

I dag består Fælles Nordjysk Fodboldsamarbejde ikke blot af samarbejdet om talentudviklingen af nordjyske U10-U12 drengespillere - men af hele klubsamarbejdet i Nordjylland. Det betyder, at Fælles Nordjysk Fodboldsamarbejde hver dag arbejder på at løfte både fodbolden og klubberne i Nordjylland - med primært fokus på drengesiden i U8-U12.

[ Læs mere om FNF her ].

Gug BK en del af samarbejdet

Gug BK har indledt et samarbejde med FNF om at afholde Talent- og Teknikskole for omkring 40 spillere fra U10-U12 regi.

Dette betyder, at Gug BK skal være vært for 8 træninger i foråret. Træningerne kommer til at finde sted fredag eftermiddag og vil have en varighed af 75 minutter. Træningen vil være planlagt, men der skal bruges assistenter, som vil bidrage til udviklingen af unge fodbold drenge, som vil blive bedre. Tjansen er på nuværende tidspunkt ulønnet.

Kan ovenstående have din interesse, så kontakt gerne U9-træner Emil Adelborg (emil_adelborg@hotmail.com / t: 21862194) for en uforpligtende snak.