Gug BK søger dygtig U17-træner

Gug Boldklub søger dygtig 1.holdstræner til klubbens talentfulde U17 Afdeling.

Har du lyst til at træne et godt ungdomshold i en rigtig god og velorganiseret klub, så er følgende gode mulighed måske noget for dig.

U17-Truppen, vil efter sommerferien komme til at bestå af en række spillere fra vores nuværende U17-afdeling, suppleret af en række nuværende U15-spillere, der rykker op til U17, så U17 afdelingen består af U17/U16 spillere. I afdelingen vil der i alt være ca. 30-35 spillere, så vi påregner at have 2 U17 hold . Der vil også blive ansat en 2.holdstræner

1.holdet skal spille Liga 2 og 2.holdet Liga 4, hvormed ambitionen er at skabe et set-up, hvor spillerne kan fortsætte deres gode udvikling - flere af spillerne har allerede erfaring fra både U17 Liga 1 og 3. Det er samtidig afgørende for os, at der fastholdes et stærkt socialt miljø omkring holdet, hvor glæden ved fodboldspillet og ved det at være en del af en godt holdfællesskab er afgørende elementer. Vi søger derfor en dygtig træner, som har kompetencer til at kunne lykkes med disse fokusområder sammen med spillerne.

Den træner, vi søger, skal være god til mandskabsbehandling og til at coache unge mennesker. Han skal formå at skabe gode relationer og at opbygge et stærkt fællesskab samt et godt læringsmiljø omkring truppen. Endvidere skal han formå udvikle både spillerne og holdet både teknisk og taktisk.

Holdet vil have 2 træningspas om ugen.

Den træner vi søger:

• Er positiv, engageret og velforberedt

• Vægter glæden ved spillet og forstår sig på god mandskabsbehandling

• Har gode fodboldfaglige kompetencer, erfaring og evt. træneruddannelse

• Har øje for vigtigheden af et godt socialt fællesskab

• Finder glæde ved at gøre andre gode og at hjælpe unge på vej

• Er bevidst om at gode resultater skabes i positivt miljø og i et godt samarbejde med andre.

Gug Boldklub er en meget velorganiseret fodboldklub med et stærkt klub-fællesskab. Klubben har et stort og flot anlæg med bl.a. en ny kunststofbane og et nyt renoveret udemiljø.

Såfremt du har yderligere spørgsmål til jobbet, kan disse stiles til klubbens formand, Henrik Gaardsøe på denne mail: henrik.gaardsoe@cembrit.dk. Henrik kan også kontaktes på tlf: 51142666.

Skulle ovenstående have fanget din interesse, må du gerne sende os din ansøgning til mailadressen. Vi vil gerne have din ansøgning inden den 25/6-2021.

Vi håber, at vi har vakt din interesse

Sportslige hilsner
Ungdomsafdelingen, Gug Boldklub