Gug BK søger jyllandsserietræner

Gug Boldklub søger træner til klubbens dygtige Jyllandsseriehold.

Vores nuværende træner, Kasper Stiller, stopper efter 5 år som træner for vores førstehold, så har du lyst til at træne et meget talentfuldt JS2-herrehold (forhåbentlig JS1 fra den kommende sæson), og at være en del af et helt særligt fodboldfællesskab og en fantastisk fodboldklub i rivende udvikling, så er muligheden nu åben.

Spændende trup
Som ny træner vil du overtage en særdeles spændende trup kendetegnet af et højt teknisk niveau, en god træningskultur og en stor lyst til at videreudvikle sig. Holdet består af et mix af meget dygtige og erfarne spillere suppleret af unge talenter med et meget stort potentiale. Truppens sammensætning muliggør derfor en fortsat god udvikling af holdet flere år frem, og hertil skal nævnes, at der også er nye talenter på vej fra vores ungdomshold. Som træner vil du overtage et hold med et fantastisk fællesskab, der sammen har skabt et helt unikt omklædningsrum, der synes rigtig godt at være en del af.

Store ambitioner
Der er store ambitioner for holdet, som aktuelt ligger i spidsen for JS2 med mulig udsigt til at rykke i JS1, hvilket vi har en stor tro på kan lykkes. Herefter følger målet om hurtigt her at stabilisere sig for så at sætte kurs mod Danmarksserien. Dette dog uden på nogen måde at gå på kompromis med klubbens værdier eller med ambitionen om at have mange egenudviklede spillere fra ungdomsafdelingen på holdet.

Vi søger en dygtig træner, der vil med på denne rejse og en træner, der taktisk formår at videreføre holdets gode udvikling og at gøre spillerne klar til at kunne begå sig på et endnu højere niveau. Træneren vil blive en del af et rigtig godt setup og et meget stærkt team bestående af assistenttræner, målmandstræner, angrebstræner, holdleder og fys.-assistent.

Den træner vi søger:
- Er seriøs, engageret og altid velforberedt
- Har stærke fodboldfaglige kompetencer og en solid erfaring
- Har relevant uddannelse – fra fodboldverden og/eller ledelsesmæssigt
- Vægter glæden ved spillet og forstår sig på god mandskabsbehandling
- Tilslutter sig de forhold, der indgår i klubbens udviklingsfilosofi
- Formår at understøtte et godt hold- og klubfællesskab præget af stærke frivillige kræfter
- Har øje for hele seniorafdelingen og er bevidst om, at gode resultater skabes i et positivt miljø og i et godt og konstruktivt samarbejde med andre.

Gug Boldklub er en velorganiseret fodboldklub med et meget stærkt klubfællesskab alle imellem. Klubbens seniorafdeling består af både herre- og damehold og har i de seneste år udviklet sig rigtig meget. 3 oprykninger på 2 år har eksempelvis betydet, at vores dygtige kvindehold i dag spiller i Kvindeserien.

Klubben har et stort og flot anlæg med bl.a. en kunststofbane. Et anlæg der i sæsonen byder på en række MatchDays, hvor et unikt MatchDay-koncept skaber en helt fantastisk hjemmebane for klubbens JS-herrehold og for afdelingens øvrige hold på skift.

Skulle ovenstående have fanget din interesse, og har du lyst til opgaven kan du sende en ansøgning og et CV til es@gvdnet.dk inden den 1/10-2022.

Hvis du har spørgsmål til jobbet kan seniorudvalgsmedlem Jonas Thimm Jensbye kontaktes på tlf. 41180910. Vi ser frem til at høre fra dig.

Med sportslige hilsner
Seniorudvalget