Gug BK søger træner til serie 2 kvinder

Vores nuværende træner Torben Siqueira Røgilds stopper efter 3 sæsoners arbejde med holdet, så derfor søger vi nu en ny træner, der kan føre det fine arbejde videre.

Spændende trup og godt trænersamarbejde
Som ny træner vil du overtage en spændende ung trup kendetegnet af en stor lyst til at videreudvikle sig både teknisk, taktisk og som hold. Holdet består fortrinsvist af spillere, som er kommet op gennem klubbens ungdomshold krydret med spillere udefra, som er godt integreret på holdet og i klubbens sociale liv. Den unge trup, som dog har erfaring fra et år i serie 1, muliggør en fortsat god udvikling af holdet flere år frem. Som træner vil du indgå i et samarbejde med trænerduoen for vores Kvindeserie Vest-hold (Jan Madsen & Thomas Dal Andersen). Der vil i samarbejdet være mulighed for sparring med denne dygtige og erfarne duo, hvorigennem du også vil kunne udvikle dig som træner.

Den træner vi søger:

• Er seriøs, engageret og altid velforberedt
  • Har stærke fodboldfaglige kompetencer
  • Kan både være relativt ny i trænerfaget eller besidde solid erfaring
  • Har gerne relevant uddannelse – fra fodboldverden og/eller ledelsesmæssigt
  • Vægter glæden ved spillet og forstår sig på god mandskabsbehandling
  • Tilslutter sig de forhold, der indgår i klubbens udviklingsfilosofi
  • Formår at understøtte et godt hold- og klubfællesskab præget af stærke frivillige kræfter
  • Har øje for hele seniorafdelingen og er bevidst om, at gode resultater skabes i et positivt miljø og i et godt og konstruktivt samarbejde med andre.

Information om klubben:

Gug Boldklub er en velorganiseret fodboldklub med et meget stærkt klubfællesskab på tværs af spillere og hold. Klubbens seniorafdeling består af både herre- og damehold og har i de seneste år udviklet sig rigtig meget. 3 oprykninger på 2 år har eksempelvis betydet, at vores dygtige kvindehold i dag spiller i Kvindeserie Vest.

Klubben har et stort og flot anlæg med bl.a. en kunststofbane. Et anlæg der i sæsonen byder på en række MatchDays, hvor et unikt MatchDay-koncept skaber en helt fantastisk hjemmebane for klubbens JS-herrehold og for seniorafdelingens øvrige hold på skift.

Skulle ovenstående have fanget din interesse, og har du lyst til opgaven kan du sende en ansøgning og et CV til torben.uttrup.andersen@dk.issworld.com inden den 20/12-2022.

Hvis du har spørgsmål til jobbet, kan seniorudvalgsmedlem Jonas Thimm Jensbye kontaktes på tlf. 41180910. Vi ser frem til at høre fra dig.

Med sportslige hilsner
Seniorudvalget