Gug Boldklub indgår samarbejde med mountainbikeklub

Af Nikolas Nørby.

I forlængelse af Gug Boldklubs vision om at samarbejde bredere med bydelen og andre klubber/foreninger, glæder det os at dele denne dejlige nyhed. Vi har indgået et samarbejde med Aalborg Mountainbikeklub (AMK) omkring anvendelse og engagementer på vores ude og inde eventområde. Aftalen er nærværende og et motiveret samarbejde mellem klubberne.

Det er begge klubbers hensigt, at samarbejde omkring fælles faciliteter og events, således at vi i fællesskab kan skabe muligheder og oplevelser i og omkring Gug bydel.

Gug Boldklub stiller i den forbindelse både ude og indefaciliteter til rådighed for AMK i det omfang, det er muligt. Gug Boldklub skal samtidig være partner på AMK's fremtidige samlinger og kommende Events.

Vi ser frem til et godt samarbejde og vi beder alle tage godt imod AMK's medlemmer på terrasseområdet og i udemiljøet.

(Foto: AMK).