Gug Boldklub søger træner til U13 Drengehold

Har du lyst til at træne et U13 Drengehold, så er følgende mulighed måske noget for dig.

Vores nuværende træner for U13-årgangen mangler en hjælpetræner. Vi søger derfor en træner, der sammen med vores nuværende træner kan være med til at udvikle vores U13 Drenge.

Årgangen består af ca. 25 spillere, der skal spille 11-mands og 8-mands kampe

Den træner vi søger:
- Er enten erfaren eller ny træner, har et godt humør og lyst til at give drengene gode oplevelser til såvel træning som kamp.
- Vægter glæden ved spillet og forstår sig på god mandskabsbehandling.

Vi tilbyder tøjpakke og dækker diverse udgifter til kørsel mm.

Gug Boldklub er en organiseret fodboldklub med et stærkt klubfællesskab. Desuden har hele afdelingen en meget stor forældreopbakning, som gerne bakker op om kampe og sociale arrangementer. Klubben har et stort og meget flot anlæg med bl.a. en ny kunststofbane.

Såfremt du har yderligere spørgsmål til jobbet, kan disse stiles til vores afdelingsleder på U13 Drenge, Jeppe Kjærgaard, på t. 40552850 eller mesterjeppe@gmail.com.

Hvis ovenstående skulle have fanget din interesse, må du meget gerne sende os din ansøgning på samme adresse. Vi vil gerne have din ansøgning inden 1/2 2022.

Vi håber, vi har vakt din interesse.

Sportslige hilsner
U13 Drenge, Gug Boldklub