HUSK: Veteranaften den 24/2 med Lynge Jakobsen

Du inviteres hermed til at deltage i årets veteranaften - en særlig aften for dig som spiller, træner eller leder med en fortid eller nutid i Gug Boldklub - eller i Gug Boldklubs Venner.

Arrangementet foregår i klubhuset på Vissevej mandag den 24. februar 2020 kl. 18.30.

Første punkt på dagsordenen er som altid Gule ærter eller Skipperlabskovs samt kaffe/kage.

Herefter vil Mr. AaB, Lynge Jakobsen, en times tid berige os med nogle af sine mange oplevelser – både på og uden for banen, hvor han har boltret sig siden 1957.
Lynge er kendt for sin nordjyske lune, så glæd dig allerede nu til at høre ham fortælle anekdoter fra før og nu – fra det virkelige liv på toppen af dansk fodbold

Gug Boldklubs seniorudvalg følger op med kort at orientere om forventninger til endnu en spændende sæson i klubben, ikke mindst for flagskibet, Jyllandsserieholdet, som igen er højt på strå - i Jyllandsserie 1, dvs. det allerøverste niveau blandt jyske serieklubber.

Som et af aftenens højdepunkter skal Venneprisen også uddeles - til en ildsjæl i klubben. Glæd dig derfor til at være med til at hylde en af vores egne på behørig vis.

Endelig sluttes der af med at offentliggøre og omdele flotte gevinster fra Olsens amerikanske lotteri. Så husk gerne forinden her at gøre en indsats – stor eller lille.

TILMELDING
Det eneste, du skal gøre for at tilmelde dig, er at sende en e-mail til benny.gug@teliamail.dk - og fortælle, om du vil have 1) Gule ærter eller 2) Skipperlabskovs.
Vi skal jo have dækket nogle udgifter, så det koster 150 kr. for den gode mad, kaffe mv. samt en øl og en snaps.
Du er velkommen til at betale på MobilePay - enten på forhånd eller når du kommer (benyt telefon 74 921).

Tøv nu ikke – men tilmeld dig fluks til årets veteranaften. Sidste tilmeldingsfrist er tirsdag den 18. februar 2020.

Veteranhilsen fra arbejdsgruppen

PS. Fortæl gerne om arrangementet til gamle klubkammerater, du stadig har kontakt med, så disse også får mulighed for at tilmelde sig.