Hussalg giver penge til Gug Boldklub

Af Nikolas Nørby.

I Gug Boldklub samarbejder vi med vores sponsorer og relationerne i bydelen. Derfor glæder det os, at RealMæglerne Brian Harbo (foto) netop har solgt endnu et hus i Gug, hvor både Brian Harbo, familien Nørby og Gug Boldklub får gavn af samarbejdet.

Brian Harbo udtaler: - Jeg har netop fået solgt denne skønne villa for Louise og Jakob, der har børn der spiller i Gug Boldklub. Derfor aktiverede vi min aftale med Gug Boldklub, hvor medlemmet får kr. 5.000 i rabat på salæret og nu hvor huset er solgt, er der kr. 2.500 til Gug Boldklub udover det sponsorat jeg ellers har med klubben. Jeg støtter meget gerne klubben endnu mere, så kontakt mig endelig hvis du har relationer til boldklubben og gerne vil sætte en bolig til salg.

Jakob og Louise samstemmer: - Vi satte vores hus til salg hos anden mægler, men valgte efter 6 mdr. at afbryde samarbejdet, for at skifte til RealMæglerne Brian Harbo. Efter skiftet til Brian mærkede vi med det samme et meget stort engagement, en høj grad af ærlighed og at Brian har "fingeren på pulsen" når det kommer til boligmarkedet i Gug. Der var meget aktivitet på vores hus og vi oplevede at Brian forblev engageret i opgaven, selvom det tog lidt tid at få vores hus solgt. I dag kan vi takke Harbo for, at vi fik solgt og er er klar til et nyt kapitel i vores liv. Vi glæder os over et godt samarbejde og over at vi samtidig har støttet vores boldklub her i Gug.

Fra klubbens side skal lyde stor tak til Brian Harbo og familien Nørby, der således bidrager til, at Gug Boldklub yderligere kan aktivere sociale og sportslige ambitioner i sigtet mod at skabe en attraktiv klub i Nordjylland.