JS: Hattrick af Olsen, Frederik Olsen

kampfakta

10, 54, 70 Frederik Olsen
31 Tommi Fabricius

Af cheftræner Kasper Stiller.

Til dagens kamp havde vi en debutant i Gugtrøjen, Thomas Gasberg. Marc Dahl havde 100 kamps jubilæum.

Kampen starter lidt krampagtigt. Vi spiller ikke så hurtigt og Kristrup bliver farlige i et par omstillinger efter hjørnespark.

I det 9. minut tilkæmper en energisk Daniel Olsen sig bolden i feltet og sender den på tværs til Frederik Olsen (foto nummer 2 fra højre) , der sikkert sender os i front med 1-0.
4 minutter senere leverer vi sløjt forsvarsspil i venstresiden, kanten kommer til baglinjen inde i feltet og finder en Kristrup fod inde foran kassen, der sikkert sender kuglen ind bag en chanceløs Simon Steffensen.
Herefter får vi sat mere tempo i spillet og overmatcher Kristrup.
Efter 31 minutter gør Tommi Fabricius det til 2-1 efter oplæg af Jens Joe Klagenberg. Simon udgår med en fiber i baglåret, hvilket gav debut til mig selv i kassen.

Efter 54 minutter scorer Fupper sit andet mål i kampen. Assist Tommi.
Efter 70 scorer fupper sit tredje mål i kampen. Assist Joe.
I det 88. minut tager jeg selv på en hyggelig skovtur i det gode vejr, desværre scorer Kristrup let i et tomt mål til slutresultatet 4-2.
Selv om O benhårdt gik efter dagens afbrænder, blev han alligevel overgået af en ellers stærkt spillende Joe, der misser helt fri inde foran mål.

MVP blev 'Hattrick Hero' Frederik Fupper Olsen, med hele 12 stemmer.

Næste kamp er på udebane mod et af de bedste hold i puljen, nemlig de storsatsende Hobro. Søndag kl. 15.00