Jyllandsserien: Holdleder på plads

I vores bestræbelser på at lave det bedste set-up for vores Jyllandsseriehold, har vi fremadrettet besluttet at tilknytte to holdledere til staben omkring førsteholdet. Dette for at afsikre, at de praktiske ting omkring kampene er i orden, og at der altid er hænder til at løfte opgaverne omkring holdet.

Det er med stor glæde, at vi her kan præsentere, at vores vellidte klubmedlem, Villy Jellesen (foto), fremover skal være den ene af vores holdledere for holdet. Villy har et stort klubhjerte. Han har været medlem i Gug Boldklub siden 1983 og har, siden han lagde støvlerne på hylden, været aktiv medlem af klubbens Venner. Villy er i øvrigt kendt af mange i bydelen, idet han sammen med sin kone, Ester, i 24 år drev Mema SuperBest på Nøhr Sørensens Vej.

Vi er super glade for at få tilknyttet Villy til holdet, og vi er sikre på, at trænerne og spillerne vil nyde stor gavn heraf.

Har du også lyst til en holdledertjans?
Da vi gerne vil have endnu en holdleder tilknyttet holdet, søger vi efter en engageret person til opgaven.
Kunne det være noget for dig, så kontakt klubbens seniorudvalg via t: 41180910  / seniorformand@gugboldklub.dk.