Klar til årets veteranaften i Gug - med DBU-formanden som gæst

Gug Boldklubs Venner er så nogenlunde klar til årets veteranaften - og invitation hertil er netop udsendt til tidligere deltagere.

Formålet med veteranaftenen er at samle Gug Boldklubs lidt ældre årgange - spillere, trænere og ledere samt andre lokale fodboldinteresserede - nogle timer i klubhuset til spisning, snak og underholdning mandag den 25. februar kl. 18.30.

Menukortet byder igen på gule ærter, skipperlabskovs og tilhørende forfriskninger samt kaffetår med kager.

Formanden for alle danske fodboldspillere, nemlig DBU's formand, Jesper Møller, besøger os i år for at fortælle om sit virke for os alle sammen - både lokalt, nationalt og internationalt.
Dette vil formentlig berige de fleste af os med interessant nyt, vi på forhånd ikke vidste meget om!

En repræsentant fra Gug Boldklubs seniorudvalg vil endvidere berette om status og planer for året forude, bl.a. for klubbens flagskib, som skal spille på allerøverste niveau under JBU - med mulighed for at rykke op i Danmarksserien, hvis/såfremt og ifald???

Gug Boldklubs Venner håber, flest mulige vil forlade familie og tv nogle få timer og erstatte en normal stille mandag til en hyggelig aften i godt selskab i klubhuset med DBU-formanden og gamle venner fra tiden, der var engang!

[ MERE INFORMATION / TILMELDING ]