Køb årets julekalender fra 'vennerne'

Årets julekalender fra Gug Boldklubs Venner er netop kommet på gaden og sælges i denne tid af Gug Boldklubs mange U8- og U9-spillere – både piger og drenge. Og de besøger alle de mange husstande i både Gug og Visse – her i løbet af november.

Julekalenderen er en god gammel tradition i klubben – helt tilbage fra halvfjerdserne – med et herligt forsidebillede af årets kuld af små fodboldspillere, i alt ca. 150 nissepiger og -drenge. Og den er også en slags lodseddel, så - ud over at støtte ungdomsarbejdet i Gug Boldklub – har du også chancen for at vinde en ekstra lille julegave i form af et gavekort til Meny.

Som mange nok husker, har efteråret været særdeles regnfuldt, så der skulle minsandten tre forsøg til, inden årets kuld af små fodboldspillere kunne samles og foreviges til minde om den gode barndomstid i Gug Boldklub – anno 2019.

Vindernumrene kan – fra mandag den 9. december - ses her på hjemmesiden.

-bn