Kom til JS-topbrag lørdag på Skjøtt Arena

Der er tæt i toppen af jyllandsserie 2, pulje 3. Hobro IK og Gug BK ligger i top, tæt forfulgt af Vejgaard B.

Lørdag er der derfor dømt topbrag på Skjøtt Arena, hvor Klagenberg, Astrup, Kaalbye, Fabricius & co. tager imod divisionsreserverne fra Hobro IK. Det kan ikke undgå at blive en fest. Vejret siger 15 C og lettere overskyet. Perfekt til fodbold!

Begge hold er i mere end almindelig god form. Gug BK’s eneste nederlag var imod netop Hobro (3-1) den 3/4. Gug har siden vundet 5 kampe i rap med en imponerende målscore på 17-3, selvom de 8 mål blev scoret i kampen mod Løgstør IF.
Hobro IK eneste nederlag var i Kristrup (1-0) den 22/4. Siden er det kun gået en vej. 3 sejre og en målscore på 13-3. Senest smaskede Hobro IK Farsø med hele 6-1.

Nederlaget i Hobro huede ikke coach Kasper Stiller, der var så træt af livet, at der efterfølgende ikke indløb det vanlige kampreferat til gugboldklub.dk. Det har ellers længe været kutyme.

MatchDay: Gug BK – Hobro IK, lørdag kl. 13.00, på Skjøtt Arena.

Her går det godt...
I øvrigt er det værd at nævne, at det lige nu går helt forrygende i seniorafdelingen, hvor vi har lutter tophold.
JS, herre, nr. 2
S2, herre, nr. 1