Kom til sommerfest - Vennernes Dag på Skjøtt Arena (opdateret)

Gug Boldklubs Venner indbyder igen alle lokale beboere til at opleve en sommerfest Vennernes Dag, på Skjøtt Arena. - lørdag den 20. august.

Egentligt kunne det have været et 50 års jubilæum, men covid-19 har som bekendt medført, at det de to sidste år ikke har været muligt at gennemføre arrangementer.

I år foregår det nu i et samarbejde med Gug Boldklub, der bl.a. har sikret, at der skal spilles rigtig mange hjemmekampe netop denne dag. Endvidere hjælper mange spillere med til at gennemføre de enkelte aktiviteter.
Forhåbentligt vil rigtig mange møde op for at hygge sig nogle timer.

Gennem tiden har loppemarkedet været det store trækplaster for sommerfesten, men det er konstateret, at interessen herfor har været stærkt dalende, så denne aktivitet er nu fortid.

Se program for dagen her (pdf åbner i nyt vindue).
Bemærk extra parkeringsmuligheder ved: Louis Nielsen (Indkildevej 2A) og Gug Hallen (Sønder Trandersvej)

Programmet for dagen begynder dog - som altid - med gratis kaffebord kl. 9 med frisklavet kaffe og friskbagte rundstykker fra den lokale bager. En god start på dagen, der herefter - kl. 10 – åbner for kræmmermarked, tombola og hoppepude. Også teltet åbnes, så man derfra kan følge med i begivenhederne – med en forfriskning til god musik.

Der er i igen år plads til nogle kræmmere, så der bliver mulighed for at gøre gode handler med disse. Børn med talent for salg, der skal have ryddet lidt op i deres legetøj, er meget velkomne til at oprette en lille bod, hvorfra der kan tjenes en skilling. Et tæppe eller et lille bord plejer at være tilstrækkeligt for at kunne åbne sin egen butik. Imens kan lillebror eller lillesøster boltre sig på den store hoppepude, der er opstillet i nærheden.

Ved middagstid bydes der igen på gratis mad - sildebord. Forhåbentlig vil mange benytte sig af tilbuddet og samtidig slappe af i godt selskab.

Hen over dagen bliver der rig lejlighed til at se nogle af Gug Boldklubs mange unge talenter dyste mod gæstende hold. Straks fra morgenen er det de yngre spillere, som er på banen. Senere spilles et par særlig spændende kampe – nemlig lokalopgør for de voksne. Først skal Gug Boldklubs nyoprykkede serie 3-hold - kl. 13:00 - spille mod KFUM ude fra Hasseris, og lidt senere – kl. 16:00 – skal klubbens serie 2-hold dyste mod Skalborg.

Ved aftenstide afholdes fællesspisning i teltet – med lækker buffet fra klubbens ”egen Morten Kok”. Alle er velkomne til at deltage. Det koster 160 kr. pr. kuvert – og tilmelding skal ske på MobilePay 12 51 72. Og jo før, jo bedre!
Vennerne har hyret det lokalkendte orkester Rococo til at underholde hele aftenen, så der er garanteret god stemning – med hygge og svingom for de danseglade J

Overskuddet fra markedsdagen går - som altid, når Vennerne er på banen - til gode formål for Gug Boldklubs nu mere end 700 medlemmer.

Og Vennerne håber på nogenlunde stabilt vejr henne i sidste halvdel af august, så mange finder vej til stadion, Skjøtt Arena – og medvirker til endnu en festlig sommerfest, Vennernes Dag, lørdag den 20. august.

Se program for dagen her (pdf åbner i nyt vindue).
Bemærk extra parkeringsmuligheder ved: Louis Nielsen (Indkildevej 2A) og Gug Hallen (Sønder Trandersvej)