Kom til træning i Gug BK's kvindeafdeling

Sæsonen er i fuld gang i hos kvindeafdelingen i Gug Boldklub, og vi søger lige præcis dig til at drible de gode takter videre frem mod den kommende sæson. Hvad enten du identificerer dig med de øl- og hyggeglade fodboldspillere fra Ulsted (’Nordjyllands dårligste fodboldhold’), profferne fra FC Barcelona eller det derimellem, så er der plads til dig.

Vi er en fremadstormende fodboldklub, som både spiller i Jyllandsserien og serie 2, men vi drømmer om meget mere. Hvilket der heldigvis også er takter til. Derfor håber vi på, at du har lyst til at hoppe på toget, mens det kører og bidrage til, at vi forbliver Aalborgs både gladeste, sjoveste og fedeste kvindefodboldklub.

I Gug Boldklub kan vi tilbyde dig: To ugentlige træningspas + kamp. Vores fokus i træningsmiljøet er spilleglæde, læring samt udvikling - både som hold og individuelt. En afdeling i rivende udvikling, der vægter det sociale højt samt har et stærkt sammenhold - både på og udenfor fodboldbanen. Vi værdsætter en øl efter kamp, men vi er også meget seriøse og ambitiøse omkring det sportslige. En klub med gode faciliteter og et kompetent trænerteam, der er velforberedt til træning og kamp, og mest af alt en klub der drømmer og har ambitioner om meget mere. Det er da umuligt at sige nej til!

Så hvis du vil gøre (fodbold)livet skønnere, så kontakt en af vores trænere på enten mail eller telefon, så finder vi sammen en træningsdag – af coronamæssige hensyn - hvor du kan drible bolden i mål hos os i Gug Boldklub.