Kom til Vennernes Dag den 20/8

Markedsdagen skifter navn - bliver til VENNERNES DAG!

Efter et par år uden den populære ”Markedsdag”, som blev afholdt af Gug Boldklubs Venner, er der endnu engang lagt op til en fantastisk dag. Lørdag den 20. august inviterer vennerne nemlig til ”VENNERNES DAG”.

Dagen byder først og fremmest på masser af lækker fodbold, hvor hovedparten af Gug Boldklubs hold fra U6 til Senior spiller i løbet af dagen. Der serveres rundstykker fra morgenstunden, og derudover er der gratis sildebord til frokost. Sluserne åbnes til Eventloungen, og der kan tilkøbes kolde drikkevarer på en forhåbentlig solbeskinnet augustdag, og der fyres op under grillen til vores berømte frankfurtere.

Ud over fodbolden vil der mange forskellige aktiviteter i løbet af dagen. Der bliver hoppepude til de mindste, musik fra DJ, tombola med lækre præmier samt masser af andre sjove ting at tage sig til. Om aftenen vil der være fællesspisning for alle, som måtte have interesse, og vi slutter af med kulørte lamper og live musik.

Andre gode og nye aktiviteter til en festlig dag på Skjøtt Arena overvejes p.t.

Sæt derfor allerede nu kryds i kalenderen lørdag den 20. august - og følg med på lokalområdet og på de sociale medier, hvor dagens fulde program bliver offentliggjort, når dette er klar dertil.