Kvinder, serie 2 - Nu en del at MatchDay

Af Thomas Bruun.

Efter en forrygende start for klubbens førstehold i damesenior i serie 2, med to sejre og en målscore på 8-1, spiller holdet deres næste kamp på hjemmebane i Gug på lørdag den 5. september kl. 15:00 mod Gundersted IF.

Afviklingen af damernes kamp sker som en del af MatchDay arrangementet, hvor herrernes Jyllandsserie kl. 13:00 spiller mod Chang, og damerne spiller kl. !5:00 mod Gundersted.

Gennem de seneste år har MatchDay konceptet været en stor succes, der har skabt en meget unik stemning og atmosfære for afvikling af kampe på anlægget. Indtil nu har det - desværre - været uden deltagelse af kvinde holdene, hvilket heldigvis ændres på lørdag.

Vi håber RIGTIG MEGET at specielt alle jer fra klubbens ungdomsafdeling det har med pigefodbold at gøre, vil hjælpe spillerne, træner og klubben, med at vi får kickstartet en ny trend succesfuldt, sådan at vi derigennem kan bidrage til at styrk og sikre damefodbold i GBK.

Specielt til forælder med piger der spiller i GBK. Invester lidt tid ved at tage jeres piger med ned at se damernes flagskib i klubben, for derigennem at fortælle historien om, at det om nogle år er jeres piger, der skal spille seniorkampe. På mange måde er det præcist det sport - herunder fodbold - kan gøre, nemlig sikre socialt netværk der skabes i barndommen og følger en senere i livet. Store ord - men rigtigt  -så en gratis investering i jeres pigers fremtid!

På grund af Corona, så skal i medbringe stole at sidde på, når i ser kampene.

Håber at se rigtig mange af jer til damernes kamp kl. 15:00, men også gennem kl. 13:00 til herrernes kamp.