Livestream fra Skjøtt Arena mandag

Ingen tilskuere til kampe eller træning = ingen MatchDay på mandag den 5. april.

Til gengæld livestreames JS1-premieren mod Hjørring IF mandag kl. 13.00

Fodboldens corona-regler tilsiger desværre, at der ikke må være tilskuere til hverken træning eller kamp (jf. Fodboldens Corona-regler (dbu.dk)), og vi beder alle om at efterleve dette, da en overtrædelse af tilskuerforbuddet vil medføre bøder til både den enkelte tilskuer og klubben.

Vi håber meget, at der snart kan åbnes op for tilskuere, og vi er ærgerlige over, at bl.a. årets første MatchDay på mandag ikke kan afvikles med tilskuere. Heldigvis har vores teknikkyndige stadionspeaker Jacob Juul Pedersen sagt ja til at live-streame fra premieren, så der kan følges med via link på hjemmesiden og Facebook på dagen.

Der er lagt op til en lækkerbisken af en premiere, når Hjørring IF kl. 13.00 gæster Skjøtt Arena til endnu et drabeligt opgør mod vores JS1-hold. Derefter kommer den mangeårige Gug-profil Anders Klagenberg forbi med sit Vaarst/Fjellerad-hold, som er nedrykkere fra serie 2. Det bliver en god test for vores nyoprykkede serie 3-hold, når kampen fløjtes i gang kl. 15.00.

Vi ønsker spillere, trænere og seere en god fodboldpremiere.

Forza Gug BK!