MUMS er ny hovedsponsor i Gug Boldklub

Af Nikolas Nørby.

Fra den 30. juni 2021 forlænger og udvider Mums på Gugvej deres støtte i klubben med et nyt og større hovedsponsorat. Hovedsponsoratet er et aktivt sponsorat, således at der ikke kun vil være skilteeksponering, men parterne vil aktivere muligheder og produkter til gavn for hinanden, medlemmer i Gug Boldklub, andre samarbejdspartnere og ikke mindst nærmiljøet.

Vi har besøgt Charlotte og Allan i deres forretning til en snak omkring værdier og hvordan de driver deres forretning på Gugvej.

Da vi trådte ind i forretningen blev vi mødt med et væld af lokale produkter i kombination med service, ordentlighed og lokal engagement fra de ansatte hos Mums. Efter en rundvisning stod det klart, at køkken, lager, personalelokaler og resten af virksomheden har gennemgående samme indtryk, som vi fik i forretningslokalet. Medarbejderne tager ansvar for produktet; levering af gode produkt - og madoplevelser.
På øverste sal fik vi en snak omkring, hvordan vi aktiverer vores samarbejde i fremtiden. Vi var enige om, at det lokale er vigtigt og sammen lavede vi en plan for dette. Mums vil fremover være en aktiv del af udvalgte event- og fodboldmæssige folkelige oplevelser i og omkring Gug Boldklub. Mums vil være synlige omkring bane 1 og andre placeringer i udemiljøet.

Afslutningsvis, og væsentligt for aftalen, ønskede Mums at bidrage til, at inde- og udemiljøet på klubbens nye og store Fan- og Eventområde kunne skabes med et indtryk af hyggelige miljøer, lækre produkter og kvalitet. Således har Mums bidraget til, at Gug Boldklub yderligere kan skabe folkelige oplevelser til gavn for alle i klubben og samarbejdspartnere.

Gug Boldklub takker Charlotte og Allan for deres enorme engagement og den tillid de udviser lokalt. På baggrund af lokale samarbejdspartnere og ildsjæle kan Gug boldklub give noget lokalt tilbage; det er nærhed, lokalt engagement og samarbejdsvisioner for både Gug boldklub og Mums på Gugvej.

Besøg Mums (klik på foto herunder):