Nu er det endnu lettere at få støtte

Støtteforeningen Gug Boldklubs Venner bidrager løbende med tilskud af forskellig størrelse til aktiviteter i Gug Boldklub.

Gennem årene er der således udbetalt betydelige beløb, der er anvendt til fælles glæde for hele klubben, samt også beløb til gavn og glæde for klubbens enkelte afdelinger eller hold.
I perioden 2020-2021 har Vennerne, som vi benævnes i daglig tale, videregivet over en halv million - 510.075 kr. - til fælles formål, bl.a. et nyt køkken på 1. salen i klubhuset samt bidrag til det nye fan- og eventområde.
Covid-19 har – som bekendt – betydet nedsat aktivitet i forhold til deltagelse i turneringer rundtomkring, så her er der – i samme tidsrum - kun brugt knap 40.000 kr.

Har du/I behov for tilskud til netop jeres arrangement, så udfyld blot skemaet og send det videre (skemaet fortæller nærmere herom).

Af praktiske årsager har støtteforeningen Gug Boldklubs Venner lavet et ansøgningsskema til brug ved ansøgning om tilskud. Se ansøgningsskema her.

Heldigvis er meget nu normalt igen, så Vennerne bidrager gerne økonomisk, når nogle af klubbens mange hold/afdelinger i de kommende sæsoner planlægger at deltage i arrangementer rundt om i Dannevang – og måske endda syd for grænsen.

Tøv derfor ikke med at springe i blækhuset, send os en ansøgning om netop jeres arrangement - og gerne i god tid inden dette skal gennemføres. Herefter hører I fra os – ret hurtigt.