Ny flot bonus fra Carinas Køreskole

I 2020 indgik Gug Boldklub og Carinas Køreskole et samarbejde der betød, at hvis et medlem eller familiemedlem fra Gug Boldklub tog kørekort hos Carinas Køreskole, ville det udløse en bonus på 250 DKK til Gug Boldklub.

Det sidste år er der 10 medlemmer, som har takket ja tak til 1 gratis køretime og til at donere 250 DKK til Gug Boldklub igennem aftalen.

Vi er i Gug Boldklub meget stolte og glade over vores samarbejde med Carinas Køreskole, som gør en stor forskel for vores boldklub.

På billedet ses Carina fra Carinas Køreskole sammen med nogle af klubbens største talenter, der har taget kørekort hos hende.

HUSK at støtte op om vores sponsorer i Gug Boldklub og de samarbejdsaftaler vi har med dem… DET GØR EN FORSKEL!