Ny flot bonus fra RealMæglerne Brian Harbo

Så har vores samarbejdsaftale med RealMæglerne Brian Harbo igen givet os lidt flere penge til at udvikle klubben med.

Denne gang er det familien Paulsen, med drengene Sebastian på 7 år og Christian på 4 år, som har solgt deres hus igennem RealMæglerne Brian Harbo, og derved støttet Gug Boldklub med 2.500 DKK.

Tusind tak til familien Paulsen for at tænke på Gug Boldklub, da I satte jeres hus til salg og en stor tak til RealMæglerne Brian Harbo for det fantastiske samarbejde.

Så kære medlemmer - forældre, familie eller andre som bare elsker Gug Boldklub - husk at kigge forbi RealMæglerne Brian Harbo, hvis I skal sælge jeres bolig. Hvis I sætter jeres bolig til salg igennem RealMæglerne Brian Harbo, får I 5.000 DKK i rabat på salæret og samtidig modtager Gug Boldklub 2.500 DKK ved et evt. salg.