Ny webshop med levering til døren!

I samarbejde med Craft og Sport24 har Gug Boldklub i dag lanceret deres nye webshop.

Det er nu muligt at bestille de nye Gug BK-produkter på webshoppen og få dem leveret direkte til døren!

Vores nye hjemme- og udebanetrøje samt tilhørende shorts er på vej - de er nu ved at bliver produceret - men der er rigtig mange nye produkter i sortimentet. Så kig endelig ind på shoppen og bliv inspireret. Det er også muligt at købe nogle af produkterne i klubbens cafeteria, når den holder åben.

Hver onsdag fra kl. 16.30-18.00 indtil den 1. april står Lasse Tomra fra Sport24 eller klubbens inspektør til rådighed i kantinen, hvor I kan se et stort udvalg af vores sortiment og der er også mulighed for at prøve størrelser.

Klik på sport24 ikonet herunder og I vil komme direkte ind på shoppen.

Vi håber I alle vil tage godt imod det.