Og standeren gik op...

Lørdagens traditionsrige standerhejsning havde trukket godt 30 seniorspillere, trænere, ledere plus det løse til klubben.

Og glædeligt for trænerne ikke mindst dukkede der en del helt nye spillere op. Nogle endog med divisionserfaring fra bl.a. Jammerbugt FC. Vigtigt at notere sig op til en halvsæson hvor jyllandsserieholdet for første gang spiller med i den bedste halvdel af serien om en plads i danmarksserien.

Seniorformand Jonas Jensbye bød velkommen på klubbens vegne og så frem til et meget-meget spændende forår i Gug BK med hold i JS, S3, S4, S5 og et damehold i S1. Samt forhåbentlig hos U19 (det arbejdes der på).

Efter en god gang træning blev der budt på inspektørens suppe og hygge i klubhuset.

Fra nu af er det alvor med træning tirsdag og torsdag fra kl. 18.30. Har du ikke fundet støvlerne frem af gemmeren, er det nu det sker !

Årets 'standerhejsere' var Andreas Kaalbye (fra jyllandsserien) og Morten Klagenberg (årets seniorspiller, 2018).