Salg af juletræer ved Gug Boldklub

Gug Boldklubs Venner sælger juletræer fra lørdag den 4. december og i alle weekender frem til jul. Herudover sælges der også torsdag den 23. december. Alle dage holdes der åbent i tidsrummet kl. 10-16.

Vi håber, at mange af de familier, der i det daglige færdes i og omkring Gug Boldklub, også i år vil købe et flot juletræ af Vennerne. Træerne er af alle af god kvalitet – og kan leveres på privatadresser mod et mindre gebyr.

I år byder vi på varme æbleskiver samt saftevand eller gløgg, så besøget på Skjøtt Arena kan også blive en lille hyggelig afslappende stund i juletravlheden.

Overskuddet fra salget går – som altid – til gode formål i Gug Boldklub, så støt derfor op om det gode initiativ til gavn og glæde for det lokale fællesskab.