Sidste MatchDay afviklet

Årets sidste MatchDay gav point til alle tre Gug BK-hold.

Forretten var U15 Drenges Liga 2-hold, der vandt 4-2 over Hadsund. En god kamp af drengene, der betyder, at holdet slutter på 5. plads i rækken; lige over den kritiske streg. 15 point i 12 kampe er godkendt.

Hovedretten var S3, der afsluttede sæsonen med en nullert mod Aalborg Freja og slutter på en flot 3. plads i pulje 26. Godt gået af Uttrups drenge !

Og afslutningsvis – desserten kan man vel kalde den – spillede flagskibet i JS 3-3 i en underholdende kamp mod IF Skjold Sæby. Gug BK var foran 2-0, men kunne ikke holde kadancen. JS havde som bekendt allerede sikret sig en plads i forårets JS1, hvor der spilles om oprykning til Danmarksserien. Vildt at tænke sig… Gug BK i danmarksserien. Nå ja, der er lige et forår, der skal spilles først.

Foråret byder således på kampe i JS1, S3, S4 og S5 for herrernes vedkommende, S1 i damerækken og endelig spiller vores U19 også ligabold i foråret. Så alt i alt en godkendt efterårssæson i seniorafdelingen. Et spændende forår 2019 truer !

[ Se slutstillinger ]

[ Se fotos fra Gug BK vs. IF Skjold Sæby ] Af Bo. L. Andersen