SKJØTT Tømrer & Snedker bliver ny stadionsponsor

Tømrer- og snedkerfirma er stadionsponsor i Gug de næste 5 år.

Gug Boldklub af 1954 og SKJØTT Tømrer & Snedker har indgået et samarbejde over de næste 5 år. Samarbejdet dækker over et Stadion- og Arenasponsorat, hvor SKJØTT Tømrer & Snedker vil være synlig i og omkring klubben, på vores sociale platforme og ikke mindst som navnesponsor på klubbens stadion. Således skal vi de næste 5 år vænne os til at sige SKJØTT ARENA i Gug Boldklub.

Niels-Erik Skjøtt grundlagde SKJØTT Tømrer & Snedker i 2003, og virksomhedens tilgang er en innovativ og professionel virksomhedskultur. SKJØTT Tømrer & Snedker værdsætter et godt samarbejde med kunderne for sammen at skabe den tilsigtede løsning med et godt stykke færdigt arbejde i ordentlig kvalitet.

Niels-Erik Skjøtt udtaler: ”Vi er glade for at kunne støtte en lokal klub, og med det projekt som Gug Boldklub har gang i, er det en fantastisk mulighed som byder sig. Vi glæder os til at følge klubben og dens udvikling”.

I et år har Gug Boldklub arbejdet på et stort eventområde på over 1000 m2 omkring klubhuset. Udeområdet skal være til gavn for alle vores medlemmer, vores events, kampafviklinger og andre eksterne samarbejdsmuligheder i og omkring klubben. SKJØTT Tømrer & Snedker vil i stort omfang bidrage til at gøre områdets faciliteter lækre og anvendelige for alle medlemmer i klubben, for vores sponsorer og samarbejdspartnere og ikke mindst opføre et udemiljø som skaber glæde, sammenhold og kultur i Gug Boldklub.

Formand for Gug Boldklub, Henrik Gaardsøe udtaler: ”Dette samarbejde skaber et stærkt fundament i nærmiljøet. Det er fantastisk, at SKJØTT Tømrer & Snedker støtter op om Gug Boldklub og de aktiviteter vi søsætter i øjeblikket. Vi er i Gug Boldklub stolte over, at det er en lokal virksomhed der i de kommende år bliver Stadion- og Arenasponsor. Vi ser frem til et fantastisk samarbejde med SKJØTT Tømrer & Snedker i det kommende år”.

(Foto: T.v. Niels-Erik Skjøtt sammen med Nikolas Nørby fra Gug BK's bestyrelse).