Snør skoene: Gugløbet er lige om lidt

*** SNØR SKOENE, STØT KLUBBEN OG SMADR' LUNGERNE ****

Medmindre du er Forrest Gump, så er det nok NU, du skal i træning for at være klar til 2. udgave af Gugløbet, søndag den 23. august.

Det er lykkedes Gug-løbet at løbe fra coronaskyggen, og derfor - for Prins Knud: Ja, der bliver løbet - VI MANGLER BARE DIG!
Løbet er for hele familien og var en kæmpesucces sidste år.

Overskuddet går direkte i den pengekasse, der hjælper Gug Boldklubs børne- og ungdomsafdelinger. En pengekasse, der aldrig kan blive for stor!

Ruten tager forskud på Le Tour de France med besøg på Alpe' d'Gug og en generelt kuperet rute rundt i 9210 Gug - Cote d'Panstien, Cote d' Hestiastien og gennem Østerådalen.

Det er meget at nå, men så er det godt, at der både kan løbes 5 km, 10 km, halvmarathon og marathon - sidstnævnte med 400 højdemeter.

Men husk: Løbet er for hele familien og sommeren kommer jo, så sprit dig af, og hop ind og tilmeld dig og dine løbesko. Intet kommer af sig selv, udover lommeuld!

[ MERE INFORMATION / TILMELDING HER ]