Spar Nord Vejgaard forlænger sponsoraftale til 2025

Spar Nord Vejgaard og Gug Boldklub forlænger og opgraderer samarbejde.

Spar Nord Vejgaard er mangeårig hovedsponsor i Gug Boldklub. Og nu er det altså både forlænget i 4 år og samtidig opgraderet til en større sponsoraftale, som er forlænget til udgangen af 2025.

- Vi forlænger og udvider nu vores samarbejde med Spar Nord Vejgaard. Vi gør det i et sigte på at udvikle og yderligere aktivere mulighederne i en ny aftale til gensidig gavn og ikke mindst til gavn for klubbens igangværende og kommende aktiviteter, events, fællesskaber og oplevelser i og omkring Gug Boldklub, fortæller sponsoransvarlig i Gug Boldklub Nikolas Nørby.

Han fortsætter: - I 2020 satte Gug Boldklub sig flere strategiske mål. For det første ville vi skabe en stærkere kultur i klubben, hvor kommunikation og samspil internt såvel eksternt skulle styrkes. Ydermere var det vores mål, at aktivere vores samarbejdspartnere omkring klubbens aktiviteter, events og oplevelser. Herunder er og bliver Spar Nord i Vejgaard fortsat en væsentlig brik i, at vi når vores mål.

Også Spar Nord i Vejgaard er glade: - Vi er glade for at kunne fortsætte det gode samarbejde med Gug Boldklub og støtte de mange frivillige i at nå deres mål. Som lokalområdets største bank, er det helt naturligt, at vi gør det og støtter i lokalområdet, siger afdelingsdirektør i Spar Nord Vejgaard, Peer Kristensen.

- Netop udvikling af lokalområdet vil Spar Nord gerne blive ved med at støtte op om. Vi anerkender, at Gug Boldklub har gang i rigtig mange spændende ting omkring medlemmerne og de frivillige fællesskaber. Og de er lykkes med deres imponerende Fan- og Eventområde.

Og i en tid, hvor idræts- og kulturforeninger p.g.a. COVID-19 er sat under pres, er det ifølge Peer Kristensen helt naturligt at give en økonomisk håndsrækning og fortsætte det gode samarbejde: - Vi tror på det stærke lokale fællesskab i Gug Boldklub, så det er helt naturligt, at vi som hovedsponsor har et stort ønske om at komme lidt tættere på de mange spillere og frivillige, som dagligt gør en forskel i Gug Boldklub. Spar Nord Vejgaard er en personlig bank i en digital verden. Den personlige relation og de gode digitale løsninger er noget, der dyrkes og vægtes højt i samarbejdet med kunderne - og forståelsen for det økonomiske liv i husstanden, er det, der gør, at vi kan tilbyde den personlige og kompetente rådgivning, slutter Peer Kristensen.

Foto: Nikolas Nørby (t.v.) og Peer Kristensen.