Sparekassen Vendsyssel med i nyt EVENT-samarbejde

Af Nikolas Nørby.

Sparekassen Vendsyssel og Gug Boldklub i nyt spændende EVENT samarbejde.

Sparekassen Vendsyssel og Gug Boldklub har indgået et nyt spændende partnerskab, hvor sparekassen fremover vil være sponsor for MatchDay to gange årligt.

Matchkonceptet er en begivenhed hvor lokalsamfundet samt klubbens mange sponsorer, inviteres til at mødes omkring fodbolden. Der vil blive mulighed for let bespisning med drikkevarer, ligesom der vil være underholdning og aktiviteter både før og efter kampene.
Det er både klubben og sparekassens ambition, at dette skal blive en lokal folkefest.

Kim Vestergaard, afdelingsdirektør i Sparekassen Vendsyssel Aalborg Syd, fortæller:
- Jeg er utrolig glad for dette nye samarbejde. Gug Boldklub er et stort aktiv for både børn og voksne. De mange ildsjæle i klubben, gør en kæmpe forskel for vores fælles lokalområde.
Det er altid en fornøjelse at besøge klubben på Vissevej, og som sponsor for MatchDay kan sparekassen bidrage til endnu flere spændende aktiviteter. Den lokale forankring er en vigtig del af Sparekassen Vendsyssels dna, så det er et perfekt samarbejde for os.
Jeg håber selvfølgelig også, at samarbejdet vil få endnu flere til at besøge vores nye afdeling på Hobrovej. Vi brænder også for det lokale og udover kompetent økonomisk rådgivning, skal du hos os ligesom i Gug Boldklub, kunne mærke at der er energi og en god stemning. Et sted hvor man altid føler sig velkommen.

Formand Henrik Gaardsøe for Gug Boldklub udtaler:
- Vi er glade for samarbejdet og aftalen bygger bro til klubbens vision om at skabe en aktiv klub omkring fodbold, oplevelser og vores samarbejdspartnere.