Standeren til tops hos seniorerne

Så kom standeren flot til tops i Gug Boldklubs seniorafdeling.

Ca. 50
deltagere var med til at markere starten på en meget spændende sæson. Blandt de 40 spillere glimtede flere nye damespillere samt Gug-drengen Rasmus Waarst, der senest har spillet U19 division i Hobro.

Efter Jonas Jensbyes bevingede opstartstale blev standeren sendt til tops af årets seniorspiller 2019, Nikolaj Gaardsøe, sammen med årets spiller på dameholdet 2019, Julie Uttrup Andersen.
Efter høje hurraer for klubbens fremtid indtog de fremmødte spillere "Kunsten" til en god gang hyggebold på tværs af holdene.

Efter en god time med gode tekniske finesser og flotte mål var der traditionen tro varm suppe i Kasper Kroghs knejpe samt orientering fra Seniorudvalget om aktuelle planer for sæsonen. Alt i alt en rigtig dejlig opstartsdag med højt humør og med meget stor forventning til en rigtig god 2020 sæson for vores hold, vores fællesskab og vores gode klub.

Forza GB