Træner søges til Drenge U14

Gug Boldklub søger træner til klubbens Drenge U14-hold.

Har du lyst til at træne vores U14 drengehold i den kommende sæson, så er følgende mulighed måske noget for dig.

Vores nuværende 1. holds-træner for vores U14 årgang mangler en assistent, som på sigt kan overtage holdet. Vi søger derfor en rigtig dygtig træner, der sammen med de øvrige trænere i årgangen kan være med til at videreudvikle drengene. Årgangen består af ca. 35 spillere. 1. holdet skal i den kommende halvsæson spille Liga 4 , med en klar målsætning om at vende tilbage til Liga 3 efter sommerferien.

Den træner vi søger:
* Er seriøs, engageret og altid velforberedt
* Vægter glæden ved spillet og forstår sig på god mandskabsbehandling
* Har gode fodboldfaglige kompetencer
* Har øje for hele afdelingen og for videreudviklingen af et godt socialt fællesskab
* Er bevidst om at gode resultater skabes i positivt miljø og i et godt samarbejde med andre
* Og ikke mindst, kunne kommunikerer med drengene, øvrige trænere og forældregruppen

Vi tilbyder:
* Tøjpakke
* Udgifter til kørsel, telefon etc. afholdes af klubben i et vist omgang

Gug Boldklub er en organiseret fodboldklub med et stærkt klubfællesskab. Desuden har hele afdelingen en meget stor forældreopbakning, som gerne bakker op om kampe og sociale arrangementer. Klubben har et stort og meget flot anlæg med bl.a. en ny kunststofbane.

Såfremt du har yderligere spørgsmål til jobbet, kan disse stiles til vores formand, Henrik Gaardsøe, på t. 51142666 eller U14's 1. holdstræner, Martin Andersen, på t. 40169696.

Hvis ovenstående skulle have fanget din interesse, må du meget gerne sende os din ansøgning på henrik.gaardsoe@cembrit.dk. Vi vil gerne have din ansøgning senest 01-02-2022. Samtaler tages løbende og ansættelse skerm når den rigtige er fundet

Håber vi har vakt din interesse!

Sportslige hilsner
U14 Drenge afdelingen