Træner til damehold i serie 1 søges

Gug Boldklub søger træner til klubbens nyoprykkede Serie 1 Damehold.

Har du lyst til at træne et meget ambitiøst og talentfuldt nyoprykket Serie 1 Damehold i Gug Boldklub, så er følgende mulighed måske noget for dig.

Vores nuværende hold består af en række meget engagerede og veletablerede unge seniorspillere samt en række meget talentfulde U-18 spillere. Spillernes alder skaber grobund for en fortsat god og positv udvikling af holdet – et hold der er blevet genetableret umiddelbart før seneste sæson, hvor pigerne/damerne afsikrede en flot og meget suveræn oprykning til Serie 1.

Ambitionerne er store, og der er en italesat ambition om, at den nylige oprykning skal følges op af yderligere oprykning inden for en kort periode. Vi søger derfor en dygtig træner, der formår at vinde respekt, videreføre holdets gode udvikling samt gøre spillerne klar til en fortsat fodboldmæssig udvikling.

Holdet vil have 2 træningspas om ugen.

Den træner vi søger:
- Er seriøs, engageret og altid velforberedt.
- Vægter glæden ved spillet og forstår sig på god mandskabsbehandling.
- Har gode fodboldfaglige kompetencer, erfaring og gerne uddannelse.
- Har øje for hele seniorafdelingen og for videreudviklingen af et godt socialt fællesskab.
- Er bevidst om at gode resultater skabes i positivt miljø og i et godt samarbejde med andre.

Gug Boldklub er en meget velorganiseret fodboldklub med et stærkt klubfællesskab. Klubben har et stort og flot anlæg med bl.a. en ny kunststofbane. Et anlæg der i sæsonen byder på en række MatchDays, hvor et unikt MatchDay-koncept skaber en fantastisk ramme om klubbens Herre JS-holds kampe samt kampe for klubbens øvrige hold – heriblandt dameholdet.

Skulle ovenstående have fanget din interesse, og har du lyst til opgaven eller til at vide mere herom, kan Seniorudvalgsmedlem Jesper Kaalbye kontaktes på tlf. 30 57 27 83.

Med sportslige hilsner
Seniorudvalget Gug Boldklub