U19 er kommet stærkt fra start

Af trænerteamet: Flemming Prip Thomassen og Jacob Johansen.

U19 er kommet stærkt fra start - Det er nu, hvis du skal være en del af succesen!

I Gug Boldklub genstartede vi den 6. august vores U19-årgang, og det har allerede været en kæmpe succes. Mere end 30 spillere har været forbi træningen siden da, og vi er langt med at få ”det gode omklædningsrum” op at stå op. Indtil videre er der mere end 20 betalende spillere, så vi er faktisk tæt på at kunne eftertilmelde yderligere et U19-hold.

Vores ønske er at starte et hold mere op allerede her i efterårssæsonen, så alle spillere kommer ud at spille fodbold. Holdet befinder sig lige nu i Liga 3, men der er plads til alle uanset niveau og aktuel form. Så har du lyst til at prøve, eller er I en flok, så kom gerne forbi til en uforpligtende træning. Hvis vi skal nå af eftertilmelde yderligere et hold, så er deadline hos DBU den 6. september, så vi skal have de sidste spillere klar i denne uge. Hvis vi når op på 30 betalende spillere, så kommer der et U19-hold mere og yderligere en træner til det nye hold.

I Gug Boldklub vægter vi både det sportslige og det sociale sammenhold, og trivsel er et meget vigtigt parameter for os. Samtidig vil vi gerne skabe et miljø, hvor vi gør hinanden bedre som spillere og hold. Vi træner tirsdag kl. 19.00-20.30 og torsdag kl. 17.00-18.30 og alle er velkommen.

Vi glæder os til at tage imod flere nye spillere.

Trænerteamet er klar.