U9-piger on fire

U9-piger var søndag til RKG Cup i Klarup, hvor der virkelig blev gået til stålet. Pigerne spillede 5 kampe i bagende sol og formåede at holde pulsen høj hos alle i fanklubben på sidelinjen - lige fra storebrødre og mødre, lillesøstre og fædre til maskotten, Benny. Træner og holdleder svedte også en kende mere end vanligt.

Pigerne knoklede på banen og ville ind igen i samme øjeblik, som de blev taget ud. Gejsten strålede ud af dem og viljen til sejr var enorm. De fik bl.a. vendt en kamp mod Dall Ferslev helt om fra 1-3 til en sejr på 4-3. Der blev scoret på frispark og derudover fra alle tænkelige vinkler, der blev forsvaret sublimt og lavet gode redninger af keeperne.

Fire sejre og et nederlag blev det til og fanklubben kunne til sidst hylde pigerne fra Gug BK, der trak det længste strå og forlod RKG Cup med guldpokalen.

Det er en fornøjelse at se pigernes glæde, sammenhold og holdånd.