Vil du med i klubbens Event-udvalg?

Kan du tænke dig at skabe gode oplevelser og bidrage til en stor fællesskabsfølelse?

Gug Boldklub har de seneste år sat sejl og gennemført Events til gavn for alle i og omkring klubben. Vi har i fællesskab også skabt og bygget en lækker Eventlounge og et Fan & Eventområde til gavn for eksisterende og kommende Events.

Vi fortsætter også fremover med at skabe oplevelser til alle. Blandt andet skal vi planlægge og designe standerhejsning, firma- og gadeturnering, fodboldskole, MatchDays, Gugløbet og markedsdage. Vi har mange frivillige kræfter, der støtter op omkring hver event og bidrager til at løse og gennemføre disse oplevelser.

Kan du tænke dig at bidrage til at skabe disse oplevelser på et mere overordnet niveau, hvor du sammen med andre, og et medlem fra bestyrelsen, skaber rammerne for disse og nye Events?

Vi ønsker, at sammensætte et eventudvalg på 3-4 personer, der skal lave et årshjul for tid og sted, strategisk gennemføre vores Events i samspil med de ansvarshavende for hver enkelt Event.

Skriv en mail eller kontakt mig, hvis du er nysgerrig, eller har lyst til en dialog omkring denne mulighed. Husk, at ”det du gi'r kommer mange gange igen!”

Nikolas, Bestyrelsesmedlem

Nikolas.Norby@newwave.dk